Офіційний веб-сайт

32400, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 50

Відділ у Дунаєвецькому районі Головного

управління Держгеокадастру у Хмельницькій області

 

ІНФОРМ-РЕЛІЗ

 

 

Інформаційні картки адміністративних послуг


                                                                                   
ЗАТВЕРДЖЕНО

              Наказ Головного управління

Держгеокадастру

у Хмельницькій області
  від 25.01.2017  р. № 11

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИДАЧА ВИСНОВКУ ПРО ПОГОДЖЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ

(назва адміністративної послуги)
Відділ у Дунаєвецькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області
 (найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

32400,  Хмельницька область, м. Дунаївці,
вулиця Красінських, будівля 12

2.

Інформація щодо режиму роботи  суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок 08.00-17.15   
Вівторок 08.00-17.15
Середа 08.00-17.15
Четвер 08.00-17.15
П’ятниця 08.00-16.00
Обідня перерва 12.00-13.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання  адміністративної послуги

тел./факс 038-58 3-18-03
E-mail: dunaivtsi.km@land.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 186, 186-1 Земельного кодексу України

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для одержання адміністративної послуги

Подання документації із землеустрою на погодження

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Оригінал документації із землеустрою

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто заявником (уповноваженою особою заявника), направлення поштою

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 робочих днів з дня одержання документації із землеустрою

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів,   документації із землеустрою або містобудівній документації

14.

Результат надання адміністративної послуги

Висновок про погодження документації із землеустрою або відмова у її погодженні

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або надсилається рекомендованим листом з повідомленням

16.

Примітка

 

                                                                                                                                                                                                        

                                                                                   
  

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, ЯКА БУЛА ДОПУЩЕНА  НЕ З ВИНИ ОРГАНУ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ

(назва адміністративної послуги)
Відділ у Дунаєвецькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області
 (найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

32400,  Хмельницька область, м. Дунаївці,
вулиця Красінських, будівля 12

2.

Інформація щодо режиму роботи  суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок 08.00-17.15   
Вівторок 08.00-17.15
Середа 08.00-17.15
Четвер 08.00-17.15
П’ятниця 08.00-16.00
Обідня перерва 12.00-13.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання  адміністративної послуги

тел./факс 038-58 3-18-03
E-mail: dunaivtsi.km@land.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 37 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 138, 139, 142, 146, 148, 150 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Виявлення фізичною або юридичною особою технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка) у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру або у документах, на підставі яких внесені відомості до Державного земельного кадастру, яка допущена не з вини органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Повідомлення про виявлення технічної помилки за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051
2. Документи (або їх посвідчені копії), на підставі яких до Державного земельного кадастру внесені відомості, та ті, що містять технічні помилки
3. Документи з виправленими технічними помилками, (в електронній та паперовій формі) які є підставою для виправлення відповідних технічних помилок у Державному земельному кадастрі
4. Документ, що підтверджує оплату послуг з виправлення технічних помилок у Державному земельному кадастрі

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Повідомлення разом з доданими до нього документами подається заінтересованою особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга платна

                                    У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Стаття 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр»

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Розмір плати за надання послуги – 0,13 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом  на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга
Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв’язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв’язку

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Розрахунковий рахунок для внесення плати надається територіальним органом Держгеокадастру, який надає адміністративну послугу

12.

Строк надання адміністративної послуги

1 робочий день

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Невиявлення відповідних технічних помилок, які наведені в повідомленні про виявлення технічної помилки

14.

Результат надання адміністративної послуги

Протокол виправлення помилки
Заміна документу, в якому виявлено помилку (витяг, довідку з Державного земельного кадастру, викопіювання з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру) заявникові за його бажанням
Відмова у виправленні помилки

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Державний кадастровий реєстратор письмово повідомляє заінтересованих осіб не пізніше наступного дня про виправлення помилки за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 або надає мотивовану відмову

16.

Примітка

 

                                                                                                                                  

                                                                      

           

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ, ЩО СТВОРЮЮТЬСЯ ПІД ЧАС ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

(назва адміністративної послуги)
Відділ у Дунаєвецькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області
 (найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 

 

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

32400,  Хмельницька область, м. Дунаївці,
вулиця Красінських, будівля 12

2.

Інформація щодо режиму роботи  суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок 08.00-17.15   
Вівторок 08.00-17.15
Середа 08.00-17.15
Четвер 08.00-17.15
П’ятниця 08.00-16.00
Обідня перерва 12.00-13.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання  адміністративної послуги

тел./факс 038-58 3-18-03
E-mail: dunaivtsi.km@land.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 38 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 166, 167, 168, 184, 185, 186 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051
2. Документ, що підтверджує оплату послуг з надання копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру та витягу з нього
3. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру разом з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення

11.1

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга платна (у випадку звернення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – безоплатна)

 

У разі платності:

 

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Стаття 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр»

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Розмір плати за надання послуги – 0,03 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом  на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга
Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки та/або відділення поштового зв’язку; підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку чи відділення поштового зв’язку

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Розрахунковий рахунок для внесення плати надається територіальним органом Держгеокадастру, який надає адміністративну послугу

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви про надання послуги

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості
2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа
3. Документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом

14.

Результат надання адміністративної послуги

Копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру та/або витяги з них або повідомлення про відмову у їх наданні

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру та/або витяги з них або повідомлення про відмову у їх наданні видається заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві

16.

Примітка

 

 

                                                                                                                                         

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

НАДАННЯ ДОВІДКИ ПРО ОСІБ, ЯКІ ОТРИМАЛИ ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ ПРО СУБ’ЄКТА РЕЧОВОГО ПРАВА У ДЕРЖАВНОМУ ЗЕМЕЛЬНОМУ КАДАСТРІ

(назва адміністративної послуги)
Відділ у Дунаєвецькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області
 (найменування суб’єкта надання послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

32400,  Хмельницька область, м. Дунаївці,
вулиця Красінських, будівля 12

2.

Інформація щодо режиму роботи  суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок 08.00-17.15   
Вівторок 08.00-17.15
Середа 08.00-17.15
Четвер 08.00-17.15
П’ятниця 08.00-16.00
Обідня перерва 12.00-13.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання  адміністративної послуги

тел./факс 038-58 3-18-03
E-mail: dunaivtsi.km@land.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 36 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 165, 166, 167, 168, 198, 199 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 17.10.2012
№ 1051

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України                     від 17.10.2012 № 1051
2. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі разом з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви про надання послуги

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. У Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості
2. Із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа
3. Документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом

14.

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі або повідомлення про відмову у її наданні

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Довідка про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі або повідомлення про відмову у її наданні видається заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві

16.

Примітка